2011-01-13
 22:34:52

Lilla knapp & nattinatti!

Nu har skallebanket lagt sig, jag drack lite till, å vips borta!! I kväll har jag faktist börjat sakna skolan lite, jag ska ta tag i och leta rätt på insökningspapper och sånt i tid, så jag kan starta där jag slutade fast det blir när jag börjat jobba igen. Undra om min ENTER-knapp nånsin kommer funka igen?! (har bara en på min mini dator) NÅGRA KNEP?! Kommer den alltid vara död? e det kortslutning ? :O det är julmust som är spillt över tangentbordet på den sidan...hm. Måste ju ha denna när jag ska börja plugga, eller varför inte unna sig en Ipad :P NEEE det kan jag drömma om just nu! Men tips på "FIXA NAPPEEEN TACK" i need help! Annars får jag lämna in den ...  GODNATT                                                                                                                   


stina

testat med sånt rengöringskum?!

Är inte så bra på sånt heller...!


Britt-Inger

Men är det du som tecknat i föregående inlägg?????????? Är du så himla duktig att rita det visste jag inte. Vilken förmåga - jag har alltid velat bli konstnär och kunna teckna så!!!! Fortsätt så!

Kram från Britt-Inger


jess

Ja de e jag... tycker det e rätt trist efter att ha gått konst och form på gymnasiet , piss tråkigt!! Men ibland så ;)



Stina... testade något men hjälpte inte ! :(



PUBLICERAT: 2011-01-14, 12:01:46 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!