2011-02-02
 21:04:10

zzz

... idag har jag vilat större delen av dagen inte mått bra. Jag åkte på nån mildare variant av det Lowe hade igår. Ungarna mår annars kanon Leon har väl varit krasslig i magen men det e nog forfarande hans penicillin. Nu är det soffläge och äta lite kvällsmat viklet inte gått på hela dagen. Det är skönt att det känns som söndag i dag när det är torsdag i morrn :) GUUUD vad jag älskar att se på "Liv och död" "sos alarm" och liknande... :) Nu sover alla killarna å jag e pigg, kanske ska försöka lägga mig tidigt jag med . pöss


Christeralise

Looks good! Many thanks, Thanks much!



PUBLICERAT: 2011-11-03, 08:48:30 | URL: http://christeralise.blogcorporate.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!