2011-02-15
 16:38:11

Torka

                                                               Alla hjärtansdag fika med barnen, christina, Tom och kevin var det igår ... På kvällen var det Gelehjärtan, rosor, Lax och mys annars var det som vanligt .. Jag har haft och har lite bloggtorka nu igen , vad skriver man om när man inte gör nott roligt ändå. På lördag Fyller Leon ett år! Kan ni fatta att det var ETT ÅR sen jag bloggade om min vänta och förlossning här :) tiden har gått så fort vilket är tragiskt och samtidigt underbart mysigt för nu som först njuter jag av att vara  mammaledig! Nu ska jag laga lite middag sen i kväll blir det soffhäng och DJURGÅRN-Aik på tv huuuuuuuva altid nervöst! /Jess



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!