2011-02-05
 08:18:18

Sovasejlite...

img_3927 (MMS)

Nu har jag äntligen lagt mig , fy vilken galen natt men tur det för adrenalinet gick på varv och då blev vi pigga , det behövde jag efter att ha varit vaken och hållt igång med kidsen från tidig fredag morgon! I dag är det lördag , jag vet inte alls vad man ska hitta på.. Jag skulle vilja ha nån middag med vänner å barn, vin och lite melodifestival men okar inte med nått stort projekt.  See you later, vad gör du en dag/kväll som denna?  ZzzzZzz natti för en stund Kram Jess


Jenny

I kväll blir det shlagerfeber hemma hos mig, det är så mysigt att sitta och gissa , kryssa och sätta poäng !



Sov gott & ha en fin lördag


Britt-Inger

Ska visst komma ett snabbt snöande idag igen. Zéline kommer till oss idag och stannar tills imorgon. När jag pratade med Zandra igårkväll höll Zéline på att packa en väska, sen hade hon lagt ner frukt i väskan - å varför det? "Mormor o Morfar har alltid så dåligt med frukt hemma när man kommer"....hihihi....vi har alltid frukt hemma men jag har det i kylskåpet. Zandra lägger upp frukt i en stor snygg fruktskål och det är bara att äta.

Jag kan inte lägga upp frukt i fruktskål och låta det stå framme - på nolltid skulle alla frukter vara beklädda med katthår, usch...för katterna svassar runt överallt.

Vi ska åka till "storstan" Norrtälje - Zéline ska väl köpa lördagsgodis.

Jag har "fastnat" på TRADERA - oj så farligt - lätt att buda, sen ska man betala också. Är väldigt intresserad av äldre keramik, porslin, tyger.

Har fattat att man aldrig ska slänga gamla saker utan ge bort dem till loppis eller ha loppis själv. Slänger man kan det va historiska skatter som förgörs för alltid.

Såg att en liten figur som Lisa Larsson ha gjort gick för 25.ooo kr - oj - det var inte jag som bjöd på den.

Ha det bra - kramen från Britt-Inger


Pepp

Här blir det utgång och nya möjligheter hahaaaa :P

Fin blogg Jess!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!