2011-02-18
 12:35:05

Rubrik brist

                                                                  I dag har vi bara varit hemma... IGEEEN! Lowe har i alla fall kul för hans kusin Filippa är här och det är allt för sällan . Snart ska morfar komma och hämta Lowe så ska han få åka med honom till dom, dom ville ha lite fredagsmyys tror jag :) Lowe och morfar är ett riktigt TEAM!♥   Fredagkvällen kommer nog bestå av att slå in paket , baka lite och så ska vi fixa nån mysig middag hade vi väl planerat , vi får se vad det blir. Jag slog av en nagel idag OIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII herreguuuuuuuuuud hur skaa de gå HALLAA!!?  går nog iväg å fixar den sen :P PUSS!


Påjlan

Ja synn på den vackra nageln!

"eller vare krimskrammmmseee" köööst pärninga.

Ska jag säga som varit hos frissan idag, flera hundra frattigare, men våcker känner jag mig med guldslingor.

Kramen på er och trevlig helg!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!