2011-02-22
 12:41:39

Nr 1 och 2

                                                                                                                    Hallå hallå jag har inte dött! jag har jobbat i söndags kväll och så jobbade jag i gårkväll med några timmar , på dagen var vi i simhallen men Annika och barnen ! Jätte roligt Lowe och Gabbe badade som två tokar, dom små får kanske bada nästa gg om mammorna känner sig manade att hoppa i hehe... I dag har jag varit en sväng i centrum och lämnat Lowes böcker på biblan råkade stöta på Maja som jagade vakter och sin försvunna femma vid toaletterna haha! JÄVLA TOALETTER SOM KOSTAR 5kr att gå på!!! till och med för att byta blöja ska men betala FEM JÄVLA KRONOR! Å Lowe som ska göra nr 1(5kr), sen råkar Leon göra nr2(5kr), sen kommer Lowe på att de e dax för nr2(5kr) Herregud jag har nog snart sponsrat så jag äger en av toaletterna ! Appropå pengar... jag var hos tandläkaren i dag oxå Tjohoooo va härligt ;) jag ska laga fyllningar tydligen hmm 2000kr åt skogen!!! next week! Nä nu ska jag ta mitt lilla bustroll som river hela kastrullskåpet och gå och shoppa lite kläder för lite present pengar han fått i födelsedagspresent av gammel mommo å moffa! PÖSS JESS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!