2011-02-16
 16:28:43

jahapp

                                                              Det blev ingen tupplur inte , självklart gick jag upp när Leon somna.. han har sovit hela dagen har lite feber och när vi hämtade Lowe hade han feber han med aaaaaaaaaaaaah jag får snart ett psykbryt !!! Så här sjuka barn har jag aldrig haft som dessa två månader.. men man ska inte gnälla.. det e ju bara "fjärt i rymden" sjukdommar, det kunde varit värren än feber,hosta,magsjuka och stopp i magen.... Någon födelsepresent shopping blev det ju inte heller, och i morrn blir det inget å inte fredag heller.... jag får gå iväg i dag efter middan.. för här blir det väl sjukstuga innanför fyra väggar igeeeen... Nu ska jag fixa middagen , min kära M har önskat sig falukorv i ugn med potatismos ingen "hitt" i mina ögon men visst kan han väl få de :) . Kraaaaam Jess


Påjlan

"Aaaa blommig falukorv, de e gott de"


Armanamal

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring



PUBLICERAT: 2012-01-26, 09:45:21 | URL: http://armanamal.bloghandler.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!