2011-02-03
 06:19:42

Godmorgon:)

img_8831 (MMS)

Det slog mig just hur mycket jag älskar dessa två guldklillar... Å att jag ska göra allt jag kan för att ge dom all kärlek jag har och att dom alltid ska känna sig värdefulla är mitt mål... See you! <3


Britt-Inger

Såååå vackert skrivet - jag vet att du kommer uppnå dessa mål med guldkillarna!!!

Lovisa Burfitt ritar väldigt roligt och oförutsägbart. Hon blandar breda klumpiga sträck med nålsmala sträck - så häftigt. Gick in på Rörstrand och hennes porslin kommer i butiker v.14 - hur ska vi kunna vänta??????????

Kramen till er söta familjen från Britt-Inger


Jess

Tack söööötaste B-I

Hoppas ni mår bra allihopa...



Ja visst e dom fina...

Ta hand om er... Pöss



PUBLICERAT: 2011-02-03, 23:40:05 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!