2011-02-27
 06:45:34

Bra till slut

img_7727 (MMS)

Godmorgon!  Gårdagen blev bra tillslut... efter att vi ätit lunch och Lowe och Mange gått in på bion gick jag och Leon till BR i gallerian jag hade tänkt handla lite mer än på BR , men när vi slagit in paketen vi köpt och ska gå sååååååååååå e de punka på helvetes däcket!!! Jag släpar , med betoning på SLÄPAR vagnen tillbaka till Sergelstorg å får stå av tiden å lyssna på dom "gastande" torgförsäljarna (HERREMINGUDVILKETJOBB) Jag stod ut i tio min sen fick ja masa oss in :) När dom var klara på bion letade vi cyckelaffär men inga kunde byta däck... Tacka vet ja Åkersberga ;) byter däck direeekt! Nä vi blev uppmanade att ta oss till Babyproffset TREHUNDRAMETER BORT eller inte! Vi gick i 40 min med punka, tö och en Lowe som släpade efter haha väl framme var kunde dom kanske inte hjälpa oss idag !!! Väntade 30 min sen fick vi hjälp av en kille som var besvärad, efterssom han inte skulle jobba i "verkstan" en Lördag utan i butiiiiiiiiik , så fint så :) De bästa var ju att vi gått till kungsholmen och var 100 meter från Leah's kalaS ! Efter kalaset stannade vi på lite vin å plock framför Melodifestivalen...barnen hade jätte kul och Lowe längtar redan tillbaka.. (kanske va vattensängen;) Jätte trevligt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!