2011-02-25
 10:18:23

Friskförklarad och jag hatar fortfarande min ENTER-knapp som inte exixterar...

Kl 7 i morse skulle Lowe äta (fisk, bulgur och sås) som han "missade" igår OCH HAN ÅT haha kl sju.. nu kl tio tjatar han om köttbullar och makaroner ! Det låter som han är frisk nu i alla fall och tjatar dessutom om Taco paprikor och fredagsmys . Vi får laga såna i dag men man måste väl nästan ha lite Taco chips och guacamole till... å sallad?! eller... ? vi får se va det blir...   I dag blir det inte mycket på förmiddagen , jag tänkte hålla ungarna inne så dom inte smittar och be till högre makter att Leon inte får skiten, det blir spela spel och badadag i dag då. Jag ska utrymma "lokalen" så fort Mange kommer hem och gå till banken (som jag aldrig hinner) Lowe har spärrat min säkerhetsdosa och jag min telefonbank kod så I have a little problem ;) hehe klantskaft.. sen får vi se vad som hittas på ikväll:P , vår plan för morgondagen var i alla fall familjemysdag i stan bara vi fyra , eventuellt biobesök för Lowe ,lunch och sen 1års kalas på kungsholmen.. LATER GORGEOUS... Puss Jess♥


Anna

Haha du e rolig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!