2011-02-17
 22:13:25

för ett år sen

Halloj! Här planeras det tårta till på Lördag då lillplutt fyller 1år ,jag vet inte alls vad jag ska gör för tårta, man är inte så bra å det där! HAR DU NÅGRA TIPS? RECEPT? lägg in en kommentar :)Tänk vad tiden går fort.. Jag har suttit och läst min egna blogg vad jag skrev för ett år sen vid den här tiden , det är då man kommer på varför man bloggar... det är ju skitkul att gå tillbaka och minnas små små oväsentliga saker som man glömmer. Jag hade bestämt mig för att blogga från bb så det var kul att läsa trots det var korta inlägg... men den fantastiska känslan kommer jag ihår klockrent när jag läser..  Nu blir det sovasovasängsäng.


Annika

Gör en frukttårta, det tycker dem minsta om :)

kör lite mosad banan och vaniljkräm o jorggubbs sylt i tårtbotten... blir kanoners ;)


jess

MMmm men såna gör jag jämt !! det e vår "standard" tårta hehe eller princess , får se va det blir hmmm



PUBLICERAT: 2011-02-18, 09:20:21 | URL: http://jessansavardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!