2011-12-18
 13:55:01

Usch känsligt

I dag mår jag inte bra!! otroligt att jag erkänner det öppet;)
Säger alltid att jag mår bra, man ska inte klaga "folk har det värre".
Har inte kunnat sova i dag heller trots att jag varit uppe hela natten.
Måste ta mig i kragen å gå till doktorn snart...
Min magsäcksoperation (Gastricbanding) är det ju garanterat något fel på,
Nu har jag dragit på det över ett år... :S det är fan inte bra att kräkas i stort sätt varje dag och vakna av att man måste panik spy när man sover ibland...
Att inte kunna ligga ner för att veta att man kräks..

Oj det låter ju hemskt men har tyvärr blivit vardag för mig,.. Sjukt!

Jag sjukskrev mig i natt!
Orkar inte vara vaken en natt till....

Bye



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!