2011-12-29
 09:49:09

Sovmorgon

I dag hade vi sovmorgon till 8 :)
Så skönt..
Pappa M var alert och stekte ägg till frukost , han och barnens favorit!

I dag ska vi åka och hämta Lowe <3 saknar dig min stora gos!

Jag är så trött på att ha slingor, funderar på att färga det brunt.. Men det är så svårt att få till det , jag vill INTE ha rött!
Sen så kommer jag vilja ha slingor till sommaren igen... I- lands problem, äsch jag kör i en förpackning slingor igen så är allt som vanligt ;)

Puss på dej
Nu ska jag och Leon dammsuga med varsin dammsugare...


Paula

GULLEDIG! så söt du är! PUSS PUSS.


Jess

TACK GAMMELMOSTER PUSSSSA TILLBAKA//Leon



PUBLICERAT: 2011-12-29, 22:58:38 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!