2011-12-27
 14:17:02

Hej

Igår var vi hos mamma och pappa där var det strömlöst i 15 timmar , när vi bestämde oss för att åka hem och sätter oss i bilen tänds alla lampor .
Fatta vad lampor vi använder?!
Det var HELT kolsvart...
Man ska vara tacksam hur bra vi har det som har EL och värme.

Jag jobbade natten som var...
Den kändes otroligt LÅNG och seg.

När jag vaknade kom Leon och Mange och hade köpt Kina mat..
(Lowe är med morfar nu i mellandagarna , som han myser med lite egen morfartid:)
Så nu har vi nyss ätit lunch, vädret är Kanon ute men jag saknar snön:(

Sluta blååås och hit med snö och sol!

Det blir en lugn eftermiddag, Jag vill åka å kika på HM men så blir de inte..

Puss så länge / J


Paula

Hej! Och god fortsättning. Oj här i Dorotea Lapplands Sydport har vi hur mycket snö som helst, den kom sent i år, men nu vräker det ner, törs knappt gå ut. Hur många lådor vill du att jag skickar till er? måste ut och skotta nu.Kramen på er familjen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!