2011-12-08
 16:10:42

<3

Inte bara trevlig fika...
PAKEEET...
Jag fick paket av Maja:)))
Sötaste tjejerna, TACK!❤

Nu har jag hämtat glada *host barn på dagis....
Dom grinade bara hela vägen hem, underbart , det känns nästan som dom gillar sin mamma!!

Nä men lite kinkiga bara;)
Man får gilla läget!

Nu blir det fisk till middag...
I morgon ska både jag och Mange på julbord..
Mamma å pappa kommer hit å sover.
<3


Ecka

Åh, man kan inte lägga ut paket utan att berätta innehållet:) fin blogg du har.


Jess

He he! Det var en matvåg ;) så jag kan sätta rätt porto på mina på mina saker på tradera:) he he hon tycker jag sätter lite felaktigt :)



PUBLICERAT: 2011-12-08, 17:38:14 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!