2011-12-21
 07:25:02

21/12 inte länge kvar nu

Sovit gott?
Usch jag kunde ju inte somna i natt.. Sen när jag väl somnar kommer "kaffesump" hostan men jag slapp kräkas :( usch....

Nog om det!
Snart är det julafton och våran tomte har mycket att stå i, inte en ända klapp är inslagen än.
Trist att slå in paket...
När jag var yngre var det höjdpunkten.

I dag fick "grannkärringen" sovmorgon , barnen vaknade 7 skönt!

Jag drömde att jag köpte en kompakt kamera med fett objektiv åh vill HA!
Det blir mitt nästa mål och lite färger och dukar så ska jag fixa några egna snygga tavlor...!
Jag kan om jag vill;) det gäller att hitta rätta känslan bara..
He he ,estet som man är mohaha tyvärr dyker sällan den "känslan" så vi får se om målningen blir av.
Pepppepp...

Nu blir det frukost med boysen
Äggen kokar för fullt...
Puss J



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!