2011-08-24
 01:46:24

Natt

Hejsan!
Jag kom på att jag saknar mina killar där hemma så jag dör...
Nu vill jag bara hem och busa , pussa och vara med dom.
Det ska bli skönt med lite långledigt och "mini" semester faktiskt !
Jag ska ägna all min tid åt alla tre, vilket jag haft lite ångest över sista tiden att jag inte gjort...
Jag har gått i mina egna "grå" tankar och funderat på mkt, bl.a. På hur man ska få motivationen till att ta sig i kragen själv nån gg...att "lyfta sig i nackskinnet" och göra det vill och har som mål trots att det är jobbigt och svårt.
Jag avundas folk som har lite krut och jävlaranamma i sig!
L , L & M... ÄLSKAR ER!
Pussa<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!