2011-08-30
 07:49:46

Närmre 99 än 30

Godmorgon sensommar/ höst dag! jag gillar faktiskt hösten och vintern ( konstigt nog enligt andra) ,  mörkret är mysigt..   Massa ljus står tända över allt och man kan mysa under en filt om kvällarna. Jo visst kan man bli trött dyster och deppig , men nää sluta upp med det , hösten är härlig! I dag vaknade jag upp i Lowes säng, vi låg och trängdes hela natten i natt med...  Mysigt förutom att man känner sig som om man vore närmare 99 än 30! Nu ska jag göra mig och Leon klara för dagis och promenera dit, senare i dag ska jag träffa jobb tjejerna Åsa och Camilla för att fika med Christina och lilla Smilla vi jobbar ihop alla fyra när ingen är mammaledig dvs;)  och Christina är för övrigt syster med Mange (om nån missat) . Dax å sätta lite fart :) puss å kram //J



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!