2011-08-15
 11:15:46

Liten blir stor..

Det är Måndag och det är Leons stora dag :)! för han börjar på dagis... stora killen! Jag tror att dom har det jätte roligt där nu, Mange har semester nu och sköter inskolningen. Det kommer gå galant . Jag har nu jobbat mina tre nattpass och är ledig till onsdag natt, känns skönt och så är det helt okej att komma in i lite rutiner igen. Det behöver jag... , det är kul på jobbet och skönt att börja igen. Det är mkt lättare att sköta det man ska när man har rullande schema och är inne i verksamheten än att "hatta" fram och tillbaka som när jag var mammaledig. Förövrigt har jag INTE börjat läsa boken än (så bra e jag) men i kväll ska jag nog kunna börja med nån rad och planera hur jag ska ta tag i mitt pluggande igen som jag lade på hyllan då Leon föddes. Nu måste det hända grejer känner jag "PEPP  PEPP" !!!

Puss ,så länge See you soon/Jess♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!