2011-04-24
 22:47:30

Nu ligger min älskade Lowe i sin säng efte...

img_9871 (MMS)

Nu ligger min älskade Lowe i sin säng efter en lång resa från Norrland åååh vad vi har gosat och kommer fortsätta hela långa natten!!! Tänk att man kan älska sitt barn så mycket <3 Annars har dagen varit lugn Mange åkte iväg på fotboll , Leon till farmor och farfar några timmar och jag har jobbat i kväll..när jag kom hem blev det soffmys pussar å kramar en timme och nu har Lowe somnat som en stock i mina armar , han längtar så han dör  efter att bli väckt av lillebror sa han awww KÄRLEK! i morgon blir det en sväng till Domarudden , grilla korv, spela fotboll , leka, sola och fika.. Mys!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!