2010-09-20
 10:15:26

Tuff tufftuff tuff tufftuff

imag0264 (MMS)

Jag sitter på tåget in till stan. Alla sitter och laddar inför sina jobb, det var ett tag sen man satt och pendlade vill Zinken varje dag och sen Täby.. fy vad tiden springer iväg. Jag ska snart möta upp Annika för en barnfri heldag på stan. Vi ska till "model för en dag" och bli sminkade , fixade men jag bangar sista minut.... fy! Följer bara med och tittar INGEN kamera på mig inte (står hellre bakom) . Jag tycker det e så himla kul att vi fått kontakt igen efter tio år och dessutom har två exakt lika gamla ungar på halsen ;) bra jobbat !! Leon är hos Christina (gudmor) , hon har tjatat på att få ha honom så det passar ju alldeles utmärkt nu när Lowe är i Norrland. Kanske blir ett glas vin i kväll vem vet....! ;) have fun ! Puss J



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!