2010-09-01
 20:53:16

Inte som planerat

Ja dagen blev inte riktigt som planerat ,
 jag kom bara in i affären så ringde dom från dagis.
Det såg mycket värre ut än vad det gjorde på bilden nedanför..
Mange kom hem tidigare och åkte med Lowe till
doktorn han tykte det såg ut som om det var en fraktur
 men det var det inte, stackars Lowe var helt slut när han kom hem.
Jag kom nyss hem från gulliga Camilla som har fixat mina naglar.
Tog en promenad därifrån det var skönt..
Nu är det fångarna på fortet i morgon ska
jag slinga håret som jag inte hann idag.



Later Precious
Jess


Britt-Inger

Nämen stackars Lowe det ser verkligen illa ut - vad hände, cyklade han? - lille vän! Det gör verkligen ont i en när barn gör sig illa.

Snygga naglar du har - kramen från Britt-Inger



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!