2010-09-24
 20:48:56

Godkväll i stugan

I dag har jag haft en mysig dag med killarna.

Massa bus
Lekparken
Bandy
Fotboll
och en fika med faster i centrum.
Lowe fick en ny boll och sen mötte vi upp Mange
handlat fredagsmiddag och mys.
Lowe fick hyra en film som vi sett i kväll.
Myspys..
Nu är det Idol i soffan .
Våran trubadur åkte ur igår men jag e glad
för min söta lilla Daniel , Jay och Olle gick vidare .

Daniel sjöng in ett youtube klipp med sin dåvarande flickvän
som jag hittade för nått år sen ..
Tror jag lagt upp det i bloggen förut för dom var ju bara sååå söta.
kul att han kom med lillkillen ;)



Hoppas din kväll blir fin..

Jess



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!