2010-09-29
 08:12:37

.

Usch i dag e det ingen rolig dag ...
Jävla Djurgårn va sopiga dom var igår, inte för att Aik var bra....
Djurgårn kunde ju inte spela, dom missade allt och kunde inte spela powerplay...
PISSRÅTTORNA KAN HÅLLA SIG BORTA IDAG!
orkar inte höra eller se packet ..

Ja må va larvig hahaha men hatet måste ut ;)

Så ja!
Vad ska jag skriva om denna tråkiga dag då ?
Inte ett skit att berätta , det e hjärndött innanför pannbenet (som vanligt)
jag ska väl som vanligt vara hemma med Leon och fixa å dona..
Skittrist

Trååååååkigt men jag hittar inte på nått så jag får skylla mig själv.
Ingen lust heller....


Dessutom e det tydligen PussDagen idag..
Puss da...



Anonym

Jamen pözz pözz på dej och din family. Vad jobbigt med Lowes finger och sen ögat - lille vän.

Jo, vissa dagar e bara skiiiit - du kan ju gå in på: www.detsannasverige.com ledsen eller glad??? Kolla in olika orter i Sverige - finns hur mycket som helst - platser man inte trodde fanns.

Se bara i Norrtälje och Rimbo - huuuga.

Pözz pözz/Britt-Inger



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!