2010-10-12
 07:22:53

Frulle!

Godmorgon!

Lowe (KORS I TAKET) sover än..
Men sjävlklart ska Leon vara den som vankar kl 6 då..
hmmm!
Bolibompamorgon & frukost,

Jag måste börja ta tag i den där h*lvets j*vla matdagboken igen att det ska vara så FÖRBANNAT svårt.
Uppföljningen efter "våga väga projektet" (som jag var med i under graviditeten) var ju HELT värdelöst.
Då skulle man vara där på sjukan (motvikt) två veckor från 8-16 och få massa info och träna!
SKITBRA men inte när man har en unge hemma och en som bara har dagis 9-14 tisdag-tors.
Jag får ta mig i kragen , jag vet hur jag ska göra !

Måste bara hitta min motivation och ork...
just nu e allt bara BLÄÄÄÄ man sover ju aldrig och det har varit lite strul me olika saker.
Svårt att hinna på den där "nujävlar" kicken tillbaka (och jag kan bara hitta den själv)
Så puscha mig inte haha det ger bara tvärt om effekt och "vara duktig" effekt som man inte håller.
Folk kan tro att det måste vara lättare att hitta sin motivation när man
ska gå ner "60" kilo  än när man ska gå ner "5" men fatta hur lååååååång tid det tar .
JAJA Skitsamma!
Det spelar ingen roll hur mycket man skriver om sina tankar kring detta.
(Det är svårt att sätta sig in i någons annan hjärna)

Det jag skulle komma till var att jag vet vad jag ska göra,
börja skriva mina anteckningar och promener!

Blir skitbra då!
Och halv ett ska jag å LÅNG promenad med "svägerskan" ;)

Nu blir det:
2 knäcke mackor med (räkost och grönsakre på)
1 kokt ägg
1 glas mjölk till frukost.


ByeBye hörs sen

TROLL NR TVÅ vaknade nu!

PUSS!


Hejsan !


Jess

Jo men hejsan! (fel, eller meningslös?!?!)



PUBLICERAT: 2010-10-12, 20:45:35 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!