2010-10-22
 07:59:15

Snö

Morning!

 I dag snöar det ;) Lowe blev gladast i hela världen och ville ut och åka pulka hehe
Man kommer ihåg hur man själv kände när första snön kom.
Själv vill jag ha snö men jag vet att det bara blir "slabb"
 nu den här första snön så det kan vi hoppa över ;)

Igår orkade jag bara inte blogga, var trött och blogg.se strulade.
Vi hade jätte trevligt igår,Det blev inte som vi trodde dock.
När vi satt och fikade innan ringde dom från salongen
och sa att ena Hudterapeuten var akut sjuk SUCK!!!
Men  Christina behövde färga på håret så hon fick till en färgning.
Inte lika skönt men något som kostade mer och behövligt :)
Ansiktsbehandlingen var i 1,5 timme å såååå skönt!
Man borde unna sig sånt lite oftare.
ALLA borde det ...verkligen avslappnande!
Förutom när jag och hon som gjorde den fick ett hysteriskt
 skrattanfall i 15 min, jag hörde hur det knorrade och kurrade i min mage/hals
efter allt kaffe vi druckit och hörde hur hon lät lika dant
(tänkte precis säga det till henne).
Då utbrister hon i skratt och säger 
-Ursäkta mig att jag låter som en gammal "brunn"!
HAha efter det kunde vi inte fortsätta på ett tag för varje gång
det lät om någon av oss brast det.
Till lunch blev det Laxsallad för mig och Kräftstjärts till christina.
Skit god dressing av något slag, en grön!?!?
NU kom jag på det kanske var pestoblandning av nått slag...?



Nä nu ska jag packa till Lowe, som har fått som han ville och ska möta upp
Mormor kl två och åka hem till Tullinge över natten .

Pöss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!