2010-10-05
 08:13:48

si & så

Morning!
Hooppas natten varit bra,
VILKEN NATT (?)
Jag fick tokryck på all tvätt som låg och skräpade..
Bokade tid i tvättstugan kl 22 igår och var klar vid 02 i natt..
Trött e man
för precis när man sover som godast så vaknar Leon
Sen när han somnat slumrar jag till igen
..då kommer Lowe till sängen
..Somnar in en stund till
...så ringer Manges klocka
..somnar lite sen vaknar Lowe
..försöker få han att somna om
...då vaknar Leon
Sen e het
kört....!
LATJOLAJBANLIVAT NR ONE
Jag kan glädja mig åt att jag har MASSOR med ren och vikt tvätt alla fall.

När jag Lämnat på dagis ska jag gå och handla , ev iväg och väga Leon.
Ikväll kommer Christina, Tom och Kevin på middag
Så jag pysslar lite hemma...

höres!
J



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!