2010-10-11
 08:20:02

Rätt less

Jävla blogg.se
Alla mina inlägg i helgen har inte kommit in och
jag som ansträngt mig och mobilbloggat.
JAAAAAAJAAAAAA......
Kollar efter en ny sida och ny blogg!

Men den blir nog HEMLIIIG!!

Hoppas din morgon är bra!?
Nu e vi friska här hemma , ingen har blivit sjuk av Leons "magsjuka"
Lite underligt men vi hade nig bra tur.
I helgen var vi I Tullinge och på middag hos jossan med fam.
Jätte trevligt faktist, i söndags blev det lite nödvändig handling
till båten inför vintern sen jobbade jag 15-20 det var rätt mycket på jobbet men
skönt att komma iväg MISSADE dock "mamma söker" (fast i den såpan)
men fick mig en bra promenad istället.

Det ser ut att bli finväder i dag fast KALLT!
Brrrr... fryser hela tiden nu .
HALSDUK ON!

(haha skön halsduk "och bryn"lika varma ;)

Puss å kram ses snart igen!
Jess


Linda

NEJ inte hemlig...

vad ska jag då förgylla dagen med....????

gråter


Tezzi

Naaaaj! Inte hemlig.. :(

Börja blogga där jag gör då? Www.wordpress.com :)



PUBLICERAT: 2010-10-11, 16:18:04 | URL: http://mammathezz.wordpress.com
Jess

ska fundera på det sötnosar!!!

Ja Tezzi , din e bra... då kan man ha vissa saker hemliga ;) hur funkar det att mobilblogga??!



PUBLICERAT: 2010-10-12, 20:47:44 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!