2010-10-25
 20:54:52

Lite lugn

Hallå där!
i dag var jag sååååååååå nära att öppna men nya blogg ;) men jag la ner skiten och tog bort den
den höll inte måttet, det måste gå att mobilblogga lätt och enkelt , vet ni nån sida?
Igår kom vi hem från mamma och pappa någon minut innan jag skulle jobba kväll jobbade 15-21
och i dag har jag varit hemma med mina trollungar.
På eftermiddan gick vi till badhuset och badade medans Mannen storhandlade (då slapp vi det)
Lowe badade med Kevin och hade det så roligt.


Nu börjar jag längta efter en utgång, men det får väl vänta till december (hehe)
Då ska vi ut på julbord med jobbet och går väl vidare kan jag tro.
näää nu ska jag njuta av lugnet  då tyssstnaden har lagt sig över lägenheten en stund.

Love



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!