2010-10-14
 21:55:49

Hahaha

Kollar på Hellenius Hörna!
Han är ju bara för kul, haha så himla rolig, min favvo humor!

I dag har jag varit pigg fast trött  ;) hunnit med ganska mycket .
Regnet öste ner i morse men sen strålade solen som aldrig förr
så humöret sken oxå upp :)

Träffade Christina och Camilla en stund och snackade lite skit .
Promenerade en timme och busat med mina trollungar samtidigt
som jag tvättat, dammsugit, diskat och lagat mat det vardagliga
som e såååå jävla trist!

Nu börjar det igen.. ska kolla sen sova!
I morrn e det fredag  :)
Vi ska på Lowes Landhockey cup  på lördag kolla matcher , stå i cafeterian
Åh gud vad kul det är nu när han börjar bli stor ,
så man kan uppleva det man själv gjort hela sin
uppväxt inom lagsport och allt vad det innebär.
Sen ska jag jobba en natt på lördag så det blir väl till att
sova söndag om jag inte biter ihop och åker ut till landet med killarna.

Berätta vad ni ska göra i helgen ........

VET JU ATT NI LÄSER

KRAM



JESS <3


Britt-Inger

Vad snygg du är i håret!!! Men visst är David Hellenius rolig, han är bäst på humor. Blir så full i skratt när han härmar Mads Mikkelsen - å alla dessa dagar.....och sen - å Amanda är här, va roligt att du är här idag..........

Vi har haft gäster i två helger, ska bli skönt att inte göra något, Lasse bowlar.

Zandra har 24 timmars helg, jobbar 9-21 lörd + sönd så Fredrik Zebastian Zeline och Fredriks son Robin kanske kommer på lördag. Då kan jag och barnen pyssla - det är såååå jäääkla roligt - dax för lite Halloweenpyssel.....scary.

Hoppas ni får en trevlig helg i sportens tecken.

Kram från Britt-Inger


Jess

Låter som en skön helg.. så mysigt när ni pysslar :)

Förra årets pyssel va ju skitfint.

Det är nu du ska ha en blogg så vi kan se hur det går till ;) FIXA EN !!!!



KRAMAR!



PUBLICERAT: 2010-10-15, 09:28:17 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!