2010-10-27
 08:17:42

Film

Morning!
 
I natt har jag kollat film hehe eller jag började se den vid tio och slutade halv två..
Den var två timmar lång men jag var ju tvungen
att spola tillbaka varje gång jag somnade .
Det var ingen dålig film utan jag var bara sjukt trött.
Jag såg The blind side, helt okej film fin lixom.
Jag hade dessvärre sååå höga förväntningar
på den då alla jag pratat
med sagt att den e sååå bra och att man gråter och har sig .
Inte en tår, och jag förstår inte vart i filmen man skulle fällt en hahaha...
jag som bölar till allt .
Som sagt för stora förväntningar .
Jag såg massa nya (nya för mig ) skräckisar vi måste plöja igenom vid tillfälle.


Nu är det dax för dagis och dra på mina snorungar kläder som förtillfället
 sitter och leker så på deras rum.


STRESS.NU
/Jess



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!