2010-10-05
 22:35:38

Dubbel

Hej du fina!

I dag har jag fixat hemma , har hunnit med MASSOR..
På kvällen hade vi middag hemma .
Trevligt med trevligt sällskap , Tacos ,
vin och efterätt en tisdagkväll.
Nu blir veckan inte så lång.

Leon har KRÄÄÄKTS massor för nån timme sen när dom gått hem .
Åh , hoppas att han inte är sjuk lillgubben.
Jag vill sova i natt , helt slut i huvudet.

I morrn ska jag slinga håret igen det börjar växa ut
Så du kan ju hissa intresseflaggan.


 
Dubbelringar??!
Dom är tydligen "inne" nu
Vad tycker du ?
Fint/Fult?

Jag har spanat på dom länge och efter att ha
hatat dom börjar jag  tycka att dom är fina!
(man vänjer väl sig)

Nä nu måste jag sova är så trött.
Puss & natti
all
kÄrLeK



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!