2010-11-19
 21:48:13

YEEH... jag säger bara JAY!

Hej Bloggisar!

Hoppas fredagkvällen sitter som en smäck!
Vi har ätit god middag och tittar på Idol, våra smågrisar har däckat..
GUD VAD BRA JAY ÄR!!!!
Madonna låten var så bra att jag börja gråta hah
( fast det gör jag JÄMT , när jag ser på tv )

Dagen har bestått av bus i mängder , herregud vad mina småkillar busar !
Jag kan säga att Leon kommer nog bli en riktig brottare...
så som dom brottas redan och han är 9månader haha
Lowe har varit hos frissan och blev riktigt snygg ;)
han e så stolt och sveper förbi spegeln själv titt som tätt.
Vi har vinkat till flygplanen i dag , för mamma och pappa åkte hem från Egypten.
Lowe tittade på en stjärna i kväll och funderade ett tag om det ändå inte var deras plan
han sa..
-
Hmm..... Mamma, jag tror faktist planet har stannat där... (funderar)...
dom får nog köttbullar...
Morfar äter nog tio och mormor fyra sen ska dom åka hem .........
Visst mamma...?!♥

Har för övrigt slängt i slingor i håret och fikat med svägerskan "fredagsfikan"







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!