2010-11-09
 12:44:36

T i s d a g

Varit och fikat med Christina på fm.. planerat lite julklappshandling :)

Jag ser det snöar!!! :) (...BLÅSER OCH FAR)
Härligt med snö, men jag tror nog inte den stannar .
Om den stannar så det blir vinter knarrigt kallt och ljust är den
välkommen men om det blåser storm yr och blaskar kan den stanna kvar där den kommer ifrån .

Igår kväll kollade vi på Beck (den sensate tror jag)
Den var faktist bra "Levande begravd" tror jag den heter.
Det var bra länge sen man var på bio nu, går det något bra?
Några tips? Det får nog bli lite bio-mys i December .

Nu ska jag leka med min lilla Leon som började knalla runt saker (igår)



Kollade besökarstatistiken här.. det var rekord hur kommer det sig ;)
Det är inte direkt någon givande blogg att läsa.

All kärlek♥
Jess


Britt-Inger

Jamen solklart - din braiga blogg vill jag inte missa - mera mera. Kul veta vad du och din familj har för sig och sen alla gulliga kort på de fantastiska barnen. Många kramar från Britt-Inger



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!