2010-11-18
 22:32:42

helloo!

Jahapps i dag har jag lagt in 4st inlägg på mobilen men bara ett har kommit i åååh!!
Trött jag blir!

I dag har det varit lite kallt ute,
jag har varit ute och gått två ggr /50min i mina jumpadojjor HALT.
Var och lekte hos Lowe och Leons kusin i dag efter dagis.

Har precis sett Helenius Hörna :D

Här kommer lite September med Petters låt!
Kollar ni på "Så mycket bättre"? ett härligt program, jag gillar Petter så mycket
det hade jag ingen aning om innan :)
 

Puss och Godnatt
♥Jess

(mamma och pappa har det så bra i Egypten ... )


cecilia

JAA! det är faktist ett himla mysigt program , jag gillar petter och Plura fast Lasse r ju så go han med!

Ha en trevlig helg Jess


Britt-Inger

Jamen jisses - han e så bra Helenius, han spelar alla karaktärer bra - bäst e Mads Mikkelsen - ALLA DESSA DAGAR..........hahahaha.......

Vilket superprogram "Så mycket bättre" - kul när det är blandade åldrar!!!!!!!! Visst e Petter bra! -jag hade inte heller en aaaaaning. - en sån mysig kille!

Har du sett på 24 timmar på 3:an? Såg du Pernilla Wahlgren och Marcus Schenkenberg - herregud va han e snygg - nästan för fulländad - men han verkar väldigt "vettig".

Nu sist var det Maria Montassami och Anna Book.

Jag drinkar vin och sen ska vi se IDOL - kramen från Britt-Inger o trevlig helg - va bra att mor å far har det bra!!!!!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!