2010-11-14
 11:10:50

hejsan hej

Hoppas din helg varit bra, här har vi haft en lugn och skön helg.
Inga måsten och inget åka hit och dit ,
däremot ville Lowe vara hos farmor och farfar i går när alla
kusinerna var där så dom var där hela högen utom Leon 
han  hade det lugnt och skönt hemma med oss.
Christina kom över och käkade tacos igår en snabbis sen tog vi det bara lugnt.
Vi kollade på Så mycket bättre på kvällen och var trötta i soffan
och så pratade jag ett lååångt samtal med kära Ingela,
efter det sov jag som en stock i natt♥, TACK VÄNNEN!
Leon sov oxå bra i natt utan vaknade bara en gång och så somnade vi tre om i morse med.
Det låter som jag bara vill sova och sova ,
men det har varit lite tungt och mycket vaket för min del sista tiden.

Nu ska vi snart ta en promenad,hämta Lowe och gå och handla lite,
sen blir det farsdags mys och njuta av en söndag med familjen

SLÄNGER -AR TILL MIN ÄLSKADE PAPPA PÅ FARS DAG ,
som nu befinner sig i ett varmt Egypten...LYX!

Kärlek
Jess



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!