2010-11-29
 20:53:26

Dålig uppdat..

Inte orkat...
ÄR inte på topp och har mina skäl :/

Helgen var rätt okej, hade lite folk över och hade det trevligt.
Fick jätte fina presenter TACKAR♥
Barnen var hos mamma och pappa lördag till söndag för första gången,
det hade gått jätte bra.

I dag har dom varit här och målat om vårat vardagsrum och i morrn
kommer dom och tapetserar så just nu sitter vi i
soffan mitt i vardagsrummet med Tvn framför näsan.
Förutom att jag ställde klockan för att dom skulle komma och tapetsera kl sju i morse...
(DOM KOM 11.30 Morrr)
hela förmiddagen gick ut på att vänta,
sen åkte jag och Lowe till Lekiz på eftermiddan med Petra , Alex och lilla Bella.

Nu ska jag snart sova lite..TRÖTT!

Bilder från lördan:

Puss Jess



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!