2010-11-25
 15:19:07

Bloggtorka, snö och varma fötter

Hejsan hej!
Jag  har inte riktigt tänkt på bloggen nått , hur kan det komma sig ;)

Igår var jag ute i snöyran och shoppade lite hittade ett bar VARMA UGGs sååå sköna.
Mange var ute på snöjouren i natt mellan 20-08  så han har sovit i dag medans jag och Leon varit i Täby och shoppat lite.
Vi skulle hitta lite julklappar men hittade bara en... på hela dagen , men massa annat lite saker till MEEEJ som snart fyller år , fick presentpengar av Ma/Pa och gullfarfar TANKS♥♥♥

Nu ska jag stressa ihop en middag , sen till Camilla å fixa naglarna :)

KRAAAM!


Britt-Inger

G R A T T I S Jessica på födelsedagen!

Pözz från Britt-Inger


GRATTIS


Moster Paula (Påjlan)

GRATTIS GRATTIS Jessica på födelsedagen!

Nästa år blir det väl storkalas? Kramar i massor. Föregående Postat av GRATTIS var också från mig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!