2010-11-04
 06:57:53

05.00 PiiiiiiiNG!

Klockan fem slog Leon upp sina blå och VÄGRADE somna om.

Men det gör inget , han sov HELA NATTEN..
efter han var magsjuk så har han vaknat och ätit välling på natten.
Jag har testat ge han vatten istället i två dagar nu å det funkar kanon igen.

I går sov jag hela dagen för Leon & Lowe var med dina kusiner
på landet och hade en "sportlovs" dag tillsammans med farmor och farfar.
Nu har jag sovit två dagar och två nätter irad det känns bättre..
Har ingen feber och det onda i öronen börjar släppa tror jag men fortfarande s*tans ont.

I dag ska Lowe till dagis och Leon e hemma och myser med mig.
En fika med Christina & Mathilda tror ja.

All kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!