2010-05-14
 21:16:31

vad e det för dag ?

Hejsan !
Jag sitter och funderar vad det är för dag haha det käns som måndag!
Jag "har" bloggat från mobilen x-antal gånger nu två dagar
MEN det gåååår inte #¤F%"A´#N¤#¤% ...

Igår var vi ute på landet och grillade hamburgare på förmiddagen, det var soligt och skönt!
det var bra att vi åkte ut tidigt för på eftermiddan blev det struntväder.
Efter vi ätit middag och Lowe somnat gick jag och Christina på en kvällspromenad precis när vi gått och pratat om hur skönt vädret var så började det ÖSREGNA när vi hade 35min hem hehe...
Men det var mysigt i alla fall.

I dag har jag och Leon varit hos christina och vispat ihop oss egen latte !
GUUUUUUUD vad god den blev..
"vi ska nog starta ett Café så goda som dom blev" hehe ;)

Sen har vi varit på Cirkus .. Jag ,Lowe, Leon , (Höggravida)Petra & Alex.
Den var bra men getterna hade dom inte riktigt pli på hehe..

Pöss
kram
J

Lite Mob bilder





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!