2010-05-19
 10:58:10

Solstråle

Hej alla solstrålar..

Vilket fint väder (idag igen).
Jag kom nyss hem från en liten morgonpromenad
och jag tror jag höll på att svettas ihjäl.
Det kanske är åska i luften...
eller så var det jag som tykte det var jobbigt helt enkelt...haha!

Igår satt jag bara och pluggade och pluggade och då tycker jag det år helt meningslöst att blogga!
På kvällen gick jag en promenad med Christina (ovanligt);)
Hon skulle jobba så jag och Leon tog oss en promenix i samma veva.
Det känns som alla mina inlägg är precis likadana och ganska meningslösa...
Men efterssom Bloggen är "En glimt ur min vardag"
kan det ju inte bli mycket bättre för så ser den ut.
Fast om man har en blogg så tycker jag själv att man ska uppdatera ofta...
så nu ska jag sätta fart från mobilen det funkar skitbra!

Ang mitt "VågaVäga" projekt jag var med i under min graviditet så har jag fått information av min barnmorska att dom ska följa upp alla vi som varit med i projektet.
Det käns TOPPEN!
Jag har varit på dom ganska mycket att man inte bara kan ha koll på oss när vi är gravida och sen släppa oss som inget har hänt, alla har ändrat sina liv och börjat tänka om lite och fortsätter man inte då är man är man tillbaka i samma banor igen .
Jag ska tillbaka till barnmorskan på efterkontroll om två veckor. (hade ingen pga Moderkakehistorien)
Då ska vi gå igenom allt lite närmre , vad jag vet nu är i alla fall att vi ska få fortsätta träffa bl,a dietist.
-15kg från att jag skrev in mig på första besöket , det är bra efterssom målet är att inte gå upp mer än 6kilo.

Just nu är jag i någon svacka när det gäller kosten, och jag förstår inte varför det ska vara så svårt att bara sköta sig...
Dax att börja skriva upp vad man stoppar i sig igen så man är tillbaka på rätt bana.
Jag SKA ha gått ner 2kg till nästa barnmorske besök skojade vi om sist ..
(DET SKA JAG KLARA OCKSÅ)
 

Nä nu har jag suttit och skrivit här alldeles för länge..
Jag ska lösa lite uppgifter och försöka mata in i den tomma lilla knoppen,
Tentan är bokad om en vecka!

Appropå ingenting så "vill" jag ha denna....punkt slut!


Heheh
TJÖSS PÅ RE..




christina

jag har den.....:);) mohahaha.......pöss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!