2010-05-12
 15:10:06

Onsdag

Hejsan!
I dag har jag inte varit ute på hela dagen förutom
när jag lämnade Lowe på dagis och solen STRÅLAR ute !
Fyyy... jag vill gå ut!
Jag har suttit med mina skoluppgifter från tio till nu och nu får det vara nog ..
Skulle behöva sitta hela eftermiddagen/kvällen/natten/helgen men men...

Mange (slutade tolv i dag )och Lowe har varit ute och lekt,
nu är dom nog och handlar.
Vid fyra kommer Christina över  vi ska käka lite middag tilsammans,
sen ska jag och hon ut och gå en stund !
Så lite sol ska jag snappa åt mig idag om inte lite frisk luft i alla fall.

Nu ska jag se till å piggna på mig lite med en dusch å lite smink...
Hej så länge!

CAPRE DIEM






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!