2010-05-11
 13:06:22

Ni betyder...

Nu är det snart två veckor sedan jag skrev...

Det blev bara för mycket där ett tag!
Jag (den lugna Jess som aldrig "stressar upp") trodde att jag allt skulle vara en dans på rosor.
Men med Moderkaka som inte släpper, spädbarn, en trotsig fyraåring , MASSOR att plugga ,
knappt nån dagis tid och en frustrerad Lowe, inte sova, ett hem att sköta och att vara en bra mamma och sambo blev det bara blivit för mycket!
Och en lugn harmonisk blev till en ledsen, arg och panikfyllt nervvrak!
Jag har inte lyssnat på mina egna signaler... utan kört på!
Jag tog en tvär paus från allt och behövde reda upp lite saker i hjärna, hjärta och vardagen.
Nu börjar saker lösa (lite) sig och det börjar bli en vardag igen .

Det som tynger mig mest nu är den stora tentan i Medicinkunskap...
Jag läser och läser men glömmer lika fort...
Jag ska plugga på nu så mycket jag kan och göra det där provet.
Bara jag får ett G så är jag jätte nöjd.
Annars går det självklart att skriva det igen .

Idag strålar solen  och varmt är det oxå.
Jag ska fixa ihop lite mellis sen ska jag och Leon bege oss till dagis för att hämta brorsan.
I dag blir det lek i stora parken och lite sol på den bleka hyn.

Tack söta vänner och familj som finns "där"...
Ni betyder mycket...



KRAM


Britt-Inger

Ojojoj vännen - stackarn dej - de e ju som du skriver man måste lyssna på sin kropp men hur många gör det...Tänk så stressigt det blivit, man kan ju inte räcka till åt alla och allt.

Du får nog tagga ner fast de e svårt. Men är en del av moderkakan fortfarande kvar? Lycka till med pluggeriet.

Ha det bra - kramen till hela familjen från Britt-Inger


therese

glad att du börjar komma tillbaka. :) å lyssna på kroppen. tentan på medicin kommer gå strålande. å skulle du missa e det ju bara å göra om, inte hela världen..

massa kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!