2010-05-23
 00:47:51

Godnatt!

Natti natti bloggen!
Jag ser att alla mina inlägg från mobilen ikväll inte kommit in (?) trist!!!

Jag kom i alla fall ut en sväng i solen.
Det går ju bara inte att sitta inne i detta väder.

Den omtalade moderkakan som jag trodde var borta lurades.
Man ska inte ropa hej  förren man är över bäcken heter det väl...
Jag som trodde skiten var borta men näääääää!!!
Nu får vi se vart detta leder....
vill inte åka in akut inatt/helgen!!

Dax att försöka sova lite...

I morrn ska vi till Tullinge ,
fira och träffa en barndomskompis som fyller år och köpt hus där (MYSIGT)
Sen hem till mamma och pappa  för att fira pappa litre och hämta Lowe...







Petra

Men va faan!! Nu får den väl ge sig, j-a moderkaka!! =( Kraam



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!