2010-03-11
 17:49:56

Sjukstugan stänger snart

Här har vi haft sjukstuga hela veckan..
Lowes feber steg och steg ..
Han var hos doktorn igår och det hade satt sig på öron och lungor.
Det blev penicillin.
Jag har inte riktigt haft tid att blogga.
Vi har nog varit vakna dagar och nätter här allihopa
haha stackars grannar.

Nu har jag liiiite PANIK för min hemtenta nästa freeedag!!!
Jag har inte lagt ner fem minuter på den :(

I dag hade vi hembesök från BVC ,
 Leon väger redan 5260g och är tre veckor.
Jag har nog grädde i tuttarna.


Nu ska de lagas middag...
Förövrigt har kosten funkat bra mån -tors :)

Höres sockertoppar

pöss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!