2010-03-08
 11:23:39

Ny dag nya tag*

Hejsan!

Ny vecka OCH NYA TAG.
Jag har slarvar lite med maten nu sen jag fick Leon.
NU KÖR VI IGEN
I dag börjar jag skriva upp allt jag äter igen och
kör efter tallriksmodellen fast med halva grönsaker..
Dricka mjölk & vatten.
 

Och få i mig:
Frukost
Mellis
Lunch
Mellis
Middag
Mellis
Inte äta godis och sånt i veckorna utan ha en dag på helgen .

Gud vad skönt !
Om jag inte tar tag i det nu så säckar jag ihop igen .
Man blir ju så pigg och glad av att äta bra  och dessutom tappa kilon.

Nu ska jag plugga lite sen blir det tvättstugan i dag ...
Mange och Lowe är hos doktorn.
Få se sen vad dom säger om vår stora lilla skrutt!

Good luck
Pöss


ingela

gud va du är bra och duktig jessica. jag är så stolt över mig själv, gått ner 5 kg nu. hoppas på 5 till innan kreta. jag mår så himla mycket bättre och är gladare.

tycker om dig



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!