2010-03-09
 18:40:00

hehe

Lowe går runt och sjunger Manboy heeela tiden.
Jag har funderat på hur han kan den låten som han bara har hört en gång..

-Lowe, hur kan du den sången ?Du har ju bara hört den en gång?!
-Meeeeh ååh MAMMAAAAAAA?! Du sjunger den hela tiden juu!!!!
(och tittar på mig som att jag var dum i huvudet ,haha)

När jag tänker på det kanske jag har "trallat" på den nån gång.





Ikväll MÅSTE jag försöka mig på lite plugg, fy känner mig lite stressad nu!
Jag ligger efter massor nu helt plötsligt.
Det är så svårt när Lowe är hemma och är sjuk oxå , jag får inte vara ifred någon stans.

Hoppas du mår bra!

Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!