2010-03-05
 20:24:34

Handla på en fredag

Är ingen höjdare , fy vad folk det var på  ICA och alla är lika irrirerade på alla som går ivägen hahaha.
Jag har tänkt på en sak, det är mycket fler Gubbar/män/killar som kommer fram och gullar och tycker Leon är sååå söt , snutti gull , ååh vad  liten , underbar liten kille med mera, än vad det är av det kvinliga könet.
Vad beror det på ? :) att det är 2010 kanske ;)
Det var en man i 50 års åldern som sa -Meeeeen gud så söt, han kan inte vara gammal?!
Det är så otroligt att man kan vara så liten fin och välskapt.

En annan man i 65års åldern sa -Oj tänk att man har varit så där liten , helt fantasktskt!
En kille i 25års åldern sa senast i dag -Åh vad härligt , tänk vad skönt att bara äta skita och spy ;) så söt!
haha
Det brukar ju bara vara damer/tjejer annars.

Just nu tittar vi tittar på Let´s Dance.
Jag har nyss blivit nerspydd och bytt bajsblöjor på räls.
Lowe är hos mormor och morfar och har det mysigt.

Nu ska vi fortsätta titta, Hoppas Willy åker i dag !
Mattias och Cissi är mina favoriter



KRAAAM


Lill kusin

Hej Hej!!!

Ja du det där med det manliga könet är sant häner mig då jag lånat August oxå =) Och när jag va typ "barnflicka" åt Elias då va det ingen lek han va värsta kill magneten =) och vem va inte lyckligare än jag =)=)

Nu förstår jag ju att du inte ser det på samma vis som jag men det finns ju en naturlig förklaring =)


Kusin på Lövöudden

Willy fixare e ju kungen på golvet och hemma i stugorna


Jess

Haha njaee inte i min stuga fy faaan va trååkig han e!



Och "lill kusin" du kanske ska låna lite fler barn och köra "barntricket" ;)?!?!



PUBLICERAT: 2010-03-06, 22:33:21 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!