2010-03-29
 11:34:40

Hallåhallå!


Och vad borde göras? (Som jag inte har NÅGON LUST men just nu.)

Jo plugga!!!


Den stora RIKTIGA tentan börja närma sig med stormsteg i Medicinsk grundkurs.
Jag behöver lixom få in allt i huvudet från alla min inlämningsuppgifter.
Det borde jag börjat med för länge sen.

Men jag orkar inte ta det idag .
I dag vill jag bara VARA ,
 kolla på datorn, ligga och se en film och vara riktigt LAT!
Mysa med min förkylda lilla sötkorv Leon förståss.
Jag måste köpa "mitt första album" till Leon och framkalla bilder
 från förlossningen och första månaden annar blir det andrig av känner jag.

Puss så länge





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!