2010-03-17
 09:43:23

Grattis!

Hello!
Fyy vilken trist vecka,
 jag har inte hunnit blogga eller överhuvudtaget inte haft nått att skriva.
Jag bara pluggar och pluggar när man har en
"tuttis bebis" måste jag avbryta varje gång jag börjat fatta.
HEHE paniken stiger och i morrn måste uppgifterna in , 
för på fredag hinner jag inte !
Då är det BVC på förmiddagen och uppgifterna
ska vara inlämnade innan kl 12 PIIIP!

Innan jag fortsätter plugga ska jag passa på att

Gratulera Manges lille syster
MATHILDA SOM BLIR 18år IDAG!!!
JAMÅHONLEVA JA MÅ HON LEEVA...
Grattis pussar från oss

Det är stort att fylla 18!
(bara börja längta till 20;)

Vi hörs senare OM jag har tid ..
kram








Mathilda

Tack så mycke <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!